Gedeeld loyaliteitsprogramma

Een innovatief systeem waarbij verschillende bedrijven samenwerken om hun klanten te belonen voor hun trouw en betrokkenheid. Door de krachten te bundelen, biedt dit programma een unieke en uitgebreide ervaring voor deelnemers, waarbij ze punten kunnen verdienen en...

Schoon label

Een term die wordt gebruikt om producten te beschrijven die zijn gemaakt met minimale, natuurlijke en transparante ingrediënten, zonder toevoeging van synthetische of schadelijke stoffen. Deze producten zijn vaak afkomstig van duurzame en ethische bronnen en zijn vrij...

Weergave frequentiecontact

De weergave frequentiecontact verwijst naar de regelmatige en consistente interactie tussen individuen of groepen, waarbij informatie, ideeën en emoties worden uitgewisseld en gedeeld. Het is een cruciaal aspect van effectieve communicatie en kan variëren van...

SMOT

Een acroniem dat staat voor ‘Soepel, Magisch en Onvergetelijk Tovermiddel’. SMOT verwijst naar een persoon, object of gebeurtenis die op een betoverende en moeiteloze manier indruk maakt en een blijvende indruk achterlaat. Het kan ook worden gebruikt om...

Etalagenetwerk

Een ingenieus systeem van visuele verleiding, waarbij winkels en bedrijven hun producten en diensten op een aantrekkelijke manier presenteren in hun etalages om de aandacht van voorbijgangers te trekken en hen te verleiden tot het betreden van de winkel. Het is een...