Gesprek opnemen

Het vastleggen van een gesprek, zowel mondeling als schriftelijk, met als doel het bewaren van belangrijke informatie, het creëren van een nauwkeurige weergave van de gebeurtenissen en het mogelijk maken van toekomstige referentie. Dit kan worden gedaan door middel...

Winkel zonder contant geld

Een moderne en innovatieve winkel die geen fysiek geld accepteert als betaalmiddel, maar in plaats daarvan gebruik maakt van digitale transacties zoals pinpassen, creditcards en mobiele betalingen. Dit zorgt voor een snellere en veiligere winkelervaring, waarbij...

Promotiekaart

Een slimme en effectieve marketingtool die bedrijven gebruiken om hun producten of diensten onder de aandacht te brengen bij potentiële klanten. Deze kaarten worden vaak verspreid tijdens evenementen, beurzen of in winkels en bevatten aantrekkelijke visuals en...

COPIL

Een COPIL is een afkorting voor ‘Commissie voor de Planning en Implementatie van Lokale projecten’. Het verwijst naar een groep van deskundigen en belanghebbenden die samenwerken om lokale projecten te plannen en uit te voeren, met als doel het verbeteren...

Bouncepercentage website

Het bouncepercentage van een website is een metriek die aangeeft hoeveel bezoekers een website verlaten na het bekijken van slechts één pagina. Het is als een digitale springplank die aangeeft hoeveel mensen niet verder willen duiken in de inhoud van een website. Een...